De oven is een ander merk dan het koffiezetapparaat, vaatwasmachine of vriezer. Voor de reparatie aan de apparatuur heb je contact met verschillende bedrijven. Om onze klanten hierin te ontzorgen om fijner, makkelijker en beter te kunnen werken, kun je bij Van Zutphen Service een onderhoudscontract afsluiten voor alle professionele keukenapparatuur, automaten en koel vriessystemen.
Dit betekent dat je één aanspreekpunt hebt voor al jouw professionele keukenapparatuur. Onze monteurs zijn op de hoogte van alle merken en hebben de juiste kennis. Dit doen we door wereldwijd samen te werken met verschillende fabrikanten en diverse dealers van merken en uiteenlopende producten.
Door het uitvoeren van preventief en correctief onderhoud, geeft dit de garantie voor een goede en probleemloze werking van de professionele keukenapparatuur. En dit draagt ook bij aan een langere levensduur.
Ieder apparaat wordt voorzien van een objectnummer, dit nummer is gekoppeld aan ons systeem. Op deze manier zijn we meteen op de hoogte van de historie en informatie van het product zoals; bouwjaar, merk, type, links of rechtsdraaiende deur etc.. Dit systeem werkt samen met ons unieke ‘koffersysteem’, bij een storing of onderhoud neemt onze monteur een koffer mee. Hierin zitten alle onderdelen zodat we efficiënt en snel kunnen werken.
Door te werken met de juiste informatie hebben we een hit-in-one van 85% bij het eerste servicebezoek!
Bij het afsluiten van een onderhoudscontract plannen we het onderhoud in en kan uitval voorkomen worden.
Eerste prioriteit bij storingen;
Lagere tarieven;
Al jouw professionele apparatuur wordt tijdens het onderhoud gekeurd volgens Arbo NEN3140;
Na de goedkeuring ontvang je een uitgewerkte checklist en een keuringssticker. De keuring is 12 maanden geldig;
Je kunt gemakkelijk de storing melden via de website button ‘Storingsmelder’;
Een servicedienst van 7 dagen per week en 24 uur per dag.
Voor het afsluiten van een onderhoudscontract, neem contact met ons op.
Contact